4 Mart 2012 Pazar

Ucuzluktan bunlar:)



Oturdugum yerde Rose adında ufak bir mağaza uzun zamandır gözdelerim arasında her zaman güzel modeller bulmak zor ama bazen ucuz ve güzel inanılmaz şeyler çıkabiliyor karsıma bu yüzden ben ara ara cok sıkılınca hadi Rose'ye bakalım derim:) Bugünde siyah renkli üzerinde beyaz yıldız desenleri olan kazagı mankenin üzerinde görünce dayanamadım attım kendimi içeri hiç denemeden aldım kazagı ama oldu:) Bide koyu kırmızı kısa kollu hırkayı begendim onu da almış oldum:) Bu iki parça için 25 TL ödedim.Kazak 10 TL Hırka 15 TL'ydi. Gayet karlı bi alışveriş oldu yaaani:) Bide yine Gratise ugrayıp gezeyim bi derken gül kokulu duj jelini aldım kokusundan cok kutusu ilgilendiriyor beni nasıl güzel baksanıza:) İzmirden aldıgım ve öyle dolabımda uyuyan duş setimi uyandırmanın vaktı geldi:) Çıkardım ortaya dus jelimi de attım içine bu akşam misler gibi yıkanıcam gül kokuları eşliğinde:)

2 yorum:

Life By Bambinos dedi ki...

Duş jelinin kokusu süperdi cidden. Aldıklarına bayıldım Venüs :) Güle güle kullan dasti'm

Venüsün Dünyası dedi ki...

Teşekkür ederim Bambinossum mucks:)