22 Mart 2012 Perşembe

Şimdi büyüdüm...

Artık hayal kurdurtmuyor bana aşk...Bir yerde başlayıp en beklenmez yerde reklam arası veriyor. Peki ya ben, ben bunu hak ettimmi dersiniz? Birini sevdim ilk öpücüğüm oldu. Ama biliyorum ki terkedilişim o öpücük kadar kutsal değildi...Sarışın güzel büyük bir ablaya tercih edildim...Gerçek aşk demiştim... Yüzükleride ben seçecektim...Ama çabuk öğrendim ki beklenmiyormuş beklenen zaman...değişiyormuş insan her zaman... biraz sorumsuz,çokta duygusuz kalıyormuş masum başlayan roman..Şimdi büyüdüm,ağlayamıyorumda artık. Üstelik yapayalnız da kaldım. İlaçta almıyorum uyumakta istemiyorum...Şimdi büyüdüm,saçlarım bazen uzun bazen kısa ama ben sonsuza kadar sevilmiyorum... Gitti ama hala yaptıkları acı bırakıyor kalbimde... Götürdüğü hayallerin iadesini talep edip susmak düşüyor banada nedense...

6 yorum:

semmma dedi ki...

hepsi geçiyo. okuyarak, görerek, gezerek, dinleyerek zamanla beynimizdeki kalbimizdeki yeri küçülüyo küçülüyo mini minnacık kalıyO. o süreçten bahsetmek bile istemiyorum, yaşamayan bilmiyo ne kadar zorlu olduğunu ama size o süreçte kulağınızın pasını attıracak gözünüzün yaşını eksiltecek bi şarkı önerebilirim (insan olanlarını tenzih ederek:)

http://www.youtube.com/watch?v=TycLYZVlWOY

gece gündüz demeden düşündüm durdum ben,
sevmeyi hiç bilmeden hayaller kurup peşinden
geç olsun güzel olsun dedim avundum yenilmeden
sonunda sen çıktın karşıma, vuruldum!

günler boyu ateşinle yandım hep tutuştum,
sen de bana iyisin dedin, beni ne çabuk uyuttun.
ama bir gün kalktığımda anladım artık yoktun.
sonra gördüm başkasıyla, çabuk unuttun.

şimdi senin düşmanınım, mutsuzluğun mutluluğum!
resmindeki gözleri oyup, başucuma koydum!
bakıp bakıp tükürdüm sana! seni unuttum!
anlamama yardım ettin: AŞK YOKTUR! VE SARIŞINLAR B.KTUR!

sonrasında boyun eğdim, yerlere yıkıldım,
yatağımda günler boyu ağladım sızladım,
eşyalara bakıp bakıp gelmeni umdum,
her defa kapı çalınınca bir umut koştum,

günler dünler geçer bugünler, yarını yoktur.
herşey geçer düzelir derken, hepsi yıkılır,
yeter artık, yeter bunlar, kalbim kırılır.
terkedilmek ağır gelir ağzım bozulur !

Venüsün Dünyası dedi ki...

Ahh kuzum ne güzelmiş bu böyle bayıldım. Yeter artık, yeter bunlar, kalbim kırılır.
terkedilmek ağır gelir ağzım bozulur !

gülümse dedi ki...

tam yei sene,bi dünyaya karşı onu savundum,ailemden vazgeçtim,onu yanında durdum,okulunu bitirttim,askere gönderttim,master yaptırttımonun tüm hayallerini gerçekleştirdim.agresif davranışlarına boyun eğdim,arkadaşlarınla görüşme dedi görüşmedim,nişanımızda o çok beğendiğim zümrüt yeşili elbiseyi giymek istedim giyemezsin dedi giymedim,izin kullanma düğünümüz olur o zaman kullanırsın dedi 2 sene yıllık iznim yandı tatil yapamadım.ne dediyse yaptım ne istediyse yaptım.ama noldu?ben o hep hayalini kurduğum pronovias alcanarın siparişini vermek için Ankaraya giderken meğerse o elin kızıyla gününü gün etmeye başlamıştı. son buluşmamızda yolda yürürken elini tuttum elimi bıraktı işte o zaman anladım ama yine de kondurmadım.yemekte cep telefonunda o kızın mesajlarını kndi gözlerimle görünce taşlar oturdu.zaten bikaç gündür soğudum ben senden deyip duruyorduişsizdi ya ondandır psikolojii bozuktur deyip üstünde durmadım.meğerse o kendini ısıtacak bir başkasını bulmuş:)işte o gün ben de büyüdüm:))emin ol yalnız değilsin.acını yaşadıklarını çok çok iyi biliyorum çünkü ben de yaşadım yaşıyorum hala.geçcek emin ol.zamanla canını o kadar yakmayacak.sen herkesten ve herşeyden değerlisin unutma.bu hayata 1 kez geldin ve cılkını çıkarıncaya kadar yaşa:)hayat değersiz bir erkeğin ardından üzülmeye değmeyecek kadar kısa,boşver gitsin..

Venüsün Dünyası dedi ki...

Canım ne kadar etkilendim hikayenden anlatamam... İşte bu yüzden artık erkeklere karşı içimde bir gram his yok o kadar iğrençler ki...

Mehmets dedi ki...

:) efenim sizde bütün erkekleri kazıktan geçirelim moduna girmişsiniz yahu:) ama şöle bir geçek var hemsinclerim açısından yüzde 80i pek işe yaramıyor hatun kişilerin ise yüzde 60ı :) yani her insanda sorunlar olabiliyor önemli olan en sorunsuzunu bulmak

Venüsün Dünyası dedi ki...

En sorunsuzunu bulursan banada haber ver :))