6 Mart 2012 Salı

Pijama Modası

Pijamalarla sokağa çıkarsak ne olur? Bence çok cool olur:) Öyle bildiğimiz ev pijaması değil canım sokağa uyarlanan modern ve şık pijamalar:) 2012 İlkbahar yaz trendelerinden biri de bu pijama pantolonlar oldu.








Kumaşları, formları ve desenleri pijamaya benzediği için pijama pantolonlar ya da pijama elbiseler dediğimiz bu parçalar, rahat olmaları ve kullanım kolaylığı nedeniyle yurtdışında çoktan tutuldular bile. Pijama modası, bizde de yavaş yavaş sokağa dökülmeye başladı.

TopShop ve Zara'da bu tarz pantolonlara rastlayabilirsiniz.

8 yorum:

darkolivee dedi ki...

bu modeller benim hallice basenlerde nasıl durur acaba :))
en iyisi evde deneyip göreyim hahha
paylaşım için teşekkürler

sevgiler

Venüsün Dünyası dedi ki...

Canım bence güzel durur bende pek fit sayılmam yani ahahaha:)
Rica ederim begendiyseniz ne mutlu mucks;)

begum begum huuu dedi ki...

ben pek görüntü olarak alışamadım bu pantolonlara:) ama yakışanda seviyorum :)


begumyagci.blogspot.com

Mehmets dedi ki...

moda haftasına ekleyeyim ben bunları:)gerçi bunlar model ben halkı kullanıyorum resimlerde:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Bende bunlardan alınca giyer yüklerim bloguma halktan olmuş olur:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Pijama modası eskiden olsa herkesin güleceği şimdi ise inanılmaz evaşta olan bir şey =) güzel bir post olmuş.
http://1k1a.blogspot.com/

Venüsün Dünyası dedi ki...

Evet canım eskiden dalga geçilen ne varsa şimdi moda olmadı mı zaten:) Teşekkür ederim bu arada;)