15 Mart 2012 Perşembe

Leopar taytıma yeni kombinler :)

Pentiden aldığım ve uzun zamandır dolabımda bekleyen leopar desenli çorap taytımı bir türlü giyemiyordum. Bunun sebebi de uygun kombin bulamayışımdı.Biliyorsunuz leopar zor bir desen kullanımınıza göre çok şık bir kadında olabilirsiniz,kalitesiz,özensiz çok basitte olabilirsiniz bu yüzden dikkat etmek gerek ;)



Ben bunu çok sevdim. Hem kullanması da kolay yırtık bir kotunuz varsa içine tayt giyip giyerseniz bu görüntü hoş durabilir.Denemeyi düşünüyorum :)





Buda kısa converse modeli yada babetle bahar ayları için uygun bir kombin olmuş.Hoş gözüküyor bence :)





Ben ayakkabıları beğenmedim onun yerine yine siyah renkte olan başka bir model düşünülebilir :)





Yırtık kottan sonra en sevdiğim bu oldu. Tam sevdiğim tarzda cool şıklık var sizcede öyle değil mi? :)

Sevgiler.
Kokulu öpcükler hepinize ;)


2 yorum:

Mehmets dedi ki...

yırtık kot ile güzel olmuş efenim ama dediğinz gibi riskli bir desen

Venüsün Dünyası dedi ki...

Bende en çok onu beğendim denicem :)