18 Mart 2012 Pazar

Mimlendim! :)

Sevgili Viva beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyor ve hemen sorularımı cevaplıyorum :)


  1. 1. Saç bakımı için ne yaparsın? Ne kullanirsin?

Benim özel bir karışımım var doğal ürünlerle evde hazırlayıp kendim yapıyorum. Daha önce bununla ilgili bir post hazırlamıştım merak edenler için tık tık :) 
2 haftada bir bu yağlarla bakım yapıyorum saçlarıma. Şampuan olarak da Loreal-Elseve Arginine serisinden kullanıorum siyah kutusu ve birde pembe kapağı var :) Şampuanımdan memnunum tavsiye ederim dökülme karşıtı ve parlaklık veriyooo :)

      2. Yüz ve cilt bakımı için ne yaparsın?

Cildim için aslında özel birşey yapmıyorum çok şükür bir sorunum yok ciltle alakalı ama makyajımı her zaman acı badem sütü özlü mendiller veya gül suyu ile temizliyorum saf gül suyu biraz pamuga döküp güzelce makyajınızı temizleyebilirsiniz doğal bi ürün ve cok faydalı.Gül suyunu aktardan Acı badem özlü mendilleride kozmetik dükkanlarından bulabilirsiniz :)

     3. Dudak bakımı için neler kullanırsın?

Dudaklarla ilgili çok büyük sıkıntılarım var ben yıllardan beri dudaklarını yeme alışkanlığı olan biriyim.Özellikle strese girdiğim dönemlerde otururum 3 saat yollarım dudaklarımı bir güzel de kanatırım evet çok kötü bi alışkanlık ama napiim atlatamıyorum bunu işte:( Bu yüzden en cok kullandıgım bakım ürünü aslında dudak kremleri. Bu aralar Vaseline dudak balmı cok hoşuma gidiyor hem hafif renklendirici özelliğe sahip hemde yumuşacık yapıyor.Ürünü incelemek için tık tık:) Bide Oriflame'den aldıgım dudak kremimi çok seviyorum vazelin kıvamında yoğun inanılmaz nemlendirici özelliğe sahip. Oriflame Tender Care Protecting Balm bakınız

    4. El ve Ayak Bakımı için ne kullanırsın?

Ayak bakımı benim için çok önemli ojesiz duramam bi kere:) Bide her zaman bakımlı gözükmesi hoşuma gidiyo kimin gitmez ki dimi ama:) Avondan aldığım 3'lü ayak bakım setini sizlere de önerebilirim önce topuk yumuşatıcı kremini sürüp güzelce ovduktan sonra canlandırıcı ayak spreyini sıkıyorum biraz beklettikten sonra son olarak nemlendirici kremini sürüyorum kokuları çok güzel ve ferahlık veriyo.Link için  buyrunuz:) sayfada 3'ten fazla ürün gösterilmiş fakat ben dediğim 3 ürünü alıyorum diğerlerini de isterseniz alabilirsiniz ama bahsettiğim 3'ü bakım için yeterli geliyo bana:) Ellerim içinde Oriflameden aldığım softening hand lotion bal karışımlı krem kullanıyorum bakınız birde niveanın bu el kremini tavsiye ederim bütün kozmetik dükkanlarından bulabilirsiniz ben Gratisten alıyorum nıvea

  1. 5. En son kişisel bakım ürünü olarak neler aldın?

En son kendime Gratisten I love mango&papatya özlü duş jeli-losyon-sabun setini aldım.Kokusu harika ilovecosmetics

Bende Life By Bambinos , Boncuk ve begum begum huu'yu mimliyorum :) Sevgiler,öpcükler!




    







    
























4 yorum:

bensu dedi ki...

Merhabalar blogunuzu yeni keşfetiim ve hemen izlemeye aldım ;))

Eğer sizde benim bloguma katılrsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler :)))

http://bensukaya.blogspot.com/

Venüsün Dünyası dedi ki...

Canım hemen geliyorum bloguna :)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

ben geldım..hadı hayrlıs olsun:)) takıbe aldım venuscum senı :) okuma lıstemdesın:)) herzmaan bekelrım:)) okuma lıstendeolmayı ısterım:) sevgıler..bırde bence kelıme doğrulama yapma emın ol vakıt harcatıyor dıye yorum yazmaktan kacırabılıyor:))

Venüsün Dünyası dedi ki...

Hoşgeldin:) Kelime doğrulamayı kaldırmamış mıyım ben hala ya ayıp bana! :)