16 Mart 2012 Cuma

Liste artıyooor :)

Bu aralar bi mutluluk hali içerisindeyim maşallah :) Sıkıntılarıma,üzenlere,kıranlara rağmen sanki içimde bi kuş var yerinde duramıyo kıpır kıpır :)
Diyet devam ediyor,sporada devam tabi:) Faydasını görüyo muyum? Evet diyetle beraber yapınca faydasını görmeye başladım yakında sizlere ne giydim postu hazırlamaya başlıcam siz karar verin ne durumda olduguma :) Kredi kartım önümüzdeki hafta elimde olucak bende o gelmeden alınacaklar listeme yenilerini ekledim bile:) Bazı şeyleri elemem gerekicek sanırım ama en sevdiklerim bunlar oldu !!!


Bu tarzda bi ayakkabım olmadı dolgu topuklu var ama bunun gibisi yoktu dolabıma eklemeyi düşünüyorum:)



Yaz geliyor gece hayatı renklenmesin mi azıcık? Bu elbise favorim oldu güzel bir topuklu,at kuyrugu bi saç ve derin sırt dekoltesi uuuuvvvv :)



Ayy ben bayıldım bu bilekliğe yeaaaa :)



Bu da bilekliğin çantası :)



Sanırım elenicekler arasında bu ayakkabılar da olucak ama kış olsaydı kesin alırdım bayıldım!



Biliyorsunuz bu etekler çok modaydı geçen sezon ama bence bu sezonda yerini koruyor,korumalı :)



Üst kısmın renklerini çok beğendim eski modellerden hoş bi elbise.



 Bu sezon renklerini taşıyan bilekliği sevdim ben :)



Çok güzel değil mi? En yakın zamanda Pentiye uğramalıyım!!!



Çantaya bakın Alla sen aşık oldum ben! :)

Sevgiyle kalın ;)

15 yorum:

Joana Sá dedi ki...

Oh that yellow shoes are gorgeous

Kiss kiss.*Jo
http://joandcompanystyle.blogspot.com/

begum begum huuu dedi ki...

hayatın harika gitmesi şahane:) NE giydim postlarını heycanla bekliyorum:)))) Liste çook güzel botlar elensin evet:) Elbise harika at kuyruğundan başkasısı olmaz:)))) O elma çanta için dencek laf yok:)


begumyagci.blogspot.com

Bilge ESEN dedi ki...

Seçimlerin çok güzel, özellikle bilekliklere bayıldım. Botlarda çok güzelmiş ama onu erteleyebilirsin bencede..Yeni postlarını heycanla bekliyoruz :))

Venüsün Dünyası dedi ki...

Teşekkür ederim kızlar mucks ;)

Michelle Lee dedi ki...

so lovely all

www.pinklemonincrystal.blogspot.com

Adsız dedi ki...

aramıza hoşgeldin canım.postunun ilk satırlarını okurken içimi anlatmışın resmen duygusuna kapıldım.sıkıntılara ve kıranlara rağmen içim kıpır kıpır...
gelelim alınacaklar listesi için yorumuma botlar hariç bende uuuvvvvvv diyorum hepsi süper :)
sevgiler...

BÜTÜ dedi ki...

bileklikler gerçekten çok güzeller :)

boncuk dedi ki...

sarı ayakkabı süpermiş.nereden alınacak bende alıyım belki fuşyasını canım.paylaşım için sağol

Venüsün Dünyası dedi ki...

Kızlar hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim beğenmeniz beni çok mutlu etti şimdi daha bi alasım var :)

Boncuk: Sana ayakkabının linkini atıyorum canım yabancı bi site ama Türkiyeyede gönderiyolar tatlım daha güzelleri bile var :) Bende ilk kez alışveriş yapıcam ordan biraz karışık ben kısa yolunu buliim sanada yollarım:) Mucks!
http://www.heels.com/shoe-brand/luichiny

Doğanay / Tuğba dedi ki...

Sarı ayakkabıya bayıldık! :)

darkolivee dedi ki...

tüm seçimler harika, ama ayakkabıda biraz tereddütlerim var, gerçi buna yakın bişiy var benimde, 15cm! dolgu kırmızı botie, ön tarafının formu değişik, giy de görelim belki bizde alırız :))

ama o payet elbise fotosunu koymayacaktın, içim eridi

harika...


sevgiler

boncuk dedi ki...

çok saol güzelim öpüldün

Claire dedi ki...

great choices! love both boots, the fuzzy ones and the bright ones! i also love love love that high low skirt!!

http://spinning-threads.blogspot.com

Venüsün Dünyası dedi ki...

Kızlar çok saolun beğenmenize sevindim muckss;) En yakın zamanda bu seçimlerle ne giydim postlarım sizlerle olucak :)

moktay dedi ki...

post süper olmuş venüss :) renkli bilekliklere bayıldım ama sitesinde bulamadım bana link atabilitmisin? ayrıca TRye gönderim yapıyor muu??