15 Mart 2012 Perşembe

Kuzeye gidecektim...

Kuzeye gidecektim
Seni tanımasaydım
Bir kıyı kentine
Orda bir adam tanıyacaktım
Zeki müren seven
Rakısını sek içen
Kuzeye gidecektim,
Seni tanımasaydım
Bir daha makyaj yapmayacaktım
Bir adam tanıyacaktım
Ona aşık olup sürüklenecektim
Kuzeye gidecektim, Seni tanımasaydım
Sabah ezanıyla uyanıp akşam serinliğinde uyuyacaktım
Balık ağlarından avizeler yapacaktım
Büyük bir yap boza başlayıp asla bitirmeden birini tanıyacaktım
Gözleri güneye bakan,
Sırtı batıya dönük
Yüzü doğuya hasret...
Kuzeye gidecektim,
Seni tanımasaydım
Geride bıraktıklarım görmeye geleceklerdi beni
Birde onu tanıyacaktım...
Yüzü sana benzeyen, hep bir sırrı gizleyen
Kuzeye gidecektim;
Seni tanımasaydım
Son paramla bir kayık alacaktım
Mavi bir boya ile Tanju Okan yazacaktım burnuna
Derinlere açıldıkca sen kaybolacaktın
Çünkü seni hiç tanımamış olacaktım...

2 yorum:

Stilbee dedi ki...

seni çok sevdim. bu yazına bayıldım. kesinlikle kuzeyeee git. zeki müren seven, rakıyı sek içen birini bul. kriterlerini unutma şaraba fit olma:) beni takip et yeni takipçin. sevgiler.

Venüsün Dünyası dedi ki...

Canım çok teşekkürler hemen takibime alıyorum seni :)) Mucks,Sevgiler ;)