24 Mart 2012 Cumartesi

Kısa üstleri sevmeli mi?

80'lerin göbek açma trendi geri geldi. Bu trend için söylenebilecek tek cümle var; Eğer düzgün bir fiziğin yoksa trendiden trajediye dönüşebilirsin!


Rihanna'yı gözünüzün önüne getirin o yıllardır kısa üstlerle dolaşıyor. Yakışıyor mu? Evet! Ama herkes Rihanna,Mischa Burton yada Jennifer Lopez değil ki! Kısa üst giymek isteyenlere duyrulur; Bu işin en önemli şartı düzgün bir fiziğe sahip olmak eğer biraz bile fazlalığınız olduğunu düşünüyorsanız aman diyiim giymeyin!


Bu trendi nasıl uygulayabilirsiniz? Yüksek bel pantolonlar,havuç pantolonlar ve boru paçalar ile günlük hayatta giyebileceğiniz kombinler oluşturabilirsiniz. Düz eteklerle de bohem bir imaj yaratabilirsiniz. Büyük aksesuvarları unutmayalım onlarsız olmaz.



Kısa üstleri tek başına giymek istemiyorsanız üzerine hırka yada yelek giyebilirsiniz. Bu stil şık-salaş bir görünüm oluşturur. Bu kombinlerin altına en ideali düz düz ayakkabılar ve sandaletler giymektir.



Tatilde kısa üstleri jean şortlarımla birlikte giyeceğim :) Sizde bu trende uymak istiyorsanız bence hemen bir diyet listesi hazırlayın ve spor salonunu 2.eviniz olarak benimsemeye başlayın yaza daha vakit varken forma girmek için de şansınız var kızlar ;)

Sevgiler,iyi hafta sonları ;)

5 yorum:

Bc dedi ki...

fiziğim müsait ama tarz olarak sevemiyorum:( yakıştıramıyorum..

Venüsün Dünyası dedi ki...

Daha spor bi tarzla yakıştırabilirsin belki canım bi dene derim ben mucks ;)

Kuzununannesi dedi ki...

yok sevmıyorum ben kısa ustlerı:)) colgın bedıs zamanına gerı donuyoruz yıne

Venüsün Dünyası dedi ki...

Çılgın Bediş modası bu sanırım:))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

mayo üstünde kullanıyorum bunları ama günlük yaşaNtımda hayır :)