19 Mart 2012 Pazartesi

İstedim.

İstedimki mağazadaki en pahalı bluzun fiyatını sormadan alabileyim.
Ya da bir gece yarısı kimseye hesap vermeden,Başıma kötü şeyler gelmeden sokak sokak gezebileyim.
Kışın ortasında erik çıksın dalından koparıp tuzla yiyebileyim.
Yada sabah altıda işe gitmek yerine akşam
istediğim saatte gidebileyim
Ben istedim ki önüme yemek gelsin ben yiyeyim
Bulaşıklar hiç olmasın temizlemeyeyim bir yer dağılmasın
En çokta yolda yürürken en büyük parayı ben bulayım istedim
Yere atan bulanındır yazsın ki vicdan yapmayayım istedim.
Çok nadir değilse bile cenneti göreyim
Beğenmezsem gitmeyi veririm dedim
Sigara ve içki bir tek bana bedava olsun istedim.
Hiç çalışmadan para kazanayım da dedim
En çok sevilen ben olayım istedim
Telefonum hep çalsın sıkılıp denize atayımda dedim
Kocaman kız olmama rağmen gece korkunca utanmadan babamın yanında uyuyayım istedim.
Bazen sabah ekmek almaya çıkıp kendimi hiç bilmediğim bir şehrin güzel kokuları arasında,
Kaybettirmek istedim.
Kimse nerdesin diye sormasın bende nerde olduğumu bilmeyeyim istedim.
Çok abartıp anne karnındaki yerimde dünyaya bakmak beğenmezsem şikayet kutusuna not bırakmak bile istedim.
Gel görki ben hiç bir şeyi senin kadar istemedim...
Ben hiç birini sana değişmez olabilirdim..

4 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

ne kadar guzel yazmısısn hele o yaznın sonu ımkansız ask mı anlamadım ama bayıldım..umarım ıstedıklerın gecrk olur...

Adsız dedi ki...

listenin bir kismini yapabilmek icin erkek olmak yetiyor

boncuk dedi ki...

duyguların cok derinn,canım benim çok beğendim yazını.bu saydıklarını bende istiyorum.ewren msjımızı al plssss :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Kokoş Kelebek saol hayatım imkansız aşk değildi aslında ama İngiltereye gidince imkansızlaştı ruslardan sonra:) Duygularım o kadar derinde kaldı ki artık boncukcum çok yorgunum bu yüzden hep yazmak istiyorum içimden atıp kurtulmak için hep yazmak istiyorum ama yetmiyo işte...