4 Mart 2012 Pazar

Haftasonu alışverişim:)

Yoğun ve stresli geçen bi haftanın sonunda nihayet en sevdiğim günlerden biri olan cuma günü gelmişti.Ertesi günün tatil oldugunu bilmek ahh ne büyük keyif:) Gece sınırsız eğlence sabah sınırsız uyku ohh miss:) Tabi ben arkadaşlarımla kahvaltı sevdam yüzünden her ne kadar cumartesi sabahı uyuyamamış olsam da güzel bigündü diyelim:) Kahvaltıdan sonra kendimi içimdeki alışveriş canavarı ile beraber attım mağazalara ama ne yazıkki sonuç istediğim gibi olmadı iki sezon arası hep böyle oluyor hiçbişey bulamıyorum zaten cok kararsız bi insanım coook asırı begendiğim hiçbişey cıkmadı olanları da ben sevmedim gittim Gratise ve kendime yeni tırnak modelleri yaratmak için bissürü oje,oje kalemi ve yeni bir manikür seti aldım:) Birde kitapçıda gezerken Louise L.hay'in Güçlü Kadınlar adlı kitabı ilgimi çekti 9.90 TL oldugunu görüncede aldım hemen hakkında güzel şeyler yazılmış olan bu kitap umarım hayal kırıklıgı olmaz.Bide bide bideeeeeeeee bu üzeri değişik desenlerde kaplı not defteri 4 TL olunca dayanamadım onu da aldım bigün lazım olur elbet:)

2 yorum:

Life By Bambinos dedi ki...

Kitabı okuduktan sonra bana iletmeyi unutmuyoruz tabi ki ;)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Unutulur mu hiiiç:)