20 Mart 2012 Salı

Guess 2012 İlkbahar-Yaz Aksesuvar Koleksiyonu

İlkbahar-Yaz koleksiyonu deyip duruyoruz şöyle yaz gelse de şu koleksiyonlardan nasibimizi alsak dimi ama:) Uykusuz bi geceden sonra sabah ayılmak için kahvemi içerken şöyle bir bakayım dedim belki biraz kafam dağılır! Guess'in yeni sezon aksesuvarlarından bikaç bişey buldum gelin hep birlikte göz atalım;)









Ben son resimdeki takıları birde renkli saatleri pek sevdim. İlk resimdeki beyaz saatte çok hoş. Guess sezonun renklerine uygun olarak pastel tonlarında egemenliğini sürdürürken parlak renkler arasına da mavi ve kırmızı eklemiş çokta güzel olmuş bence:)

Keyifli günler diliyorum;)

7 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

ımmmmmmm evet bencede son resımdekı aksesuralar gayet hos:)))

begum begum huuu dedi ki...

saatlerini ve çantalarını genel olarak pek severim ben :)


begumyagci.blogspot.com

Seda Maç dedi ki...

guess in koleksiyonları değil de herseferinde seçtiği modeller beni öldürücek ! insan değil bunlar wallahi başka bişey :)

Ellie dedi ki...

yeşil clutch ne kadar da güzel! :)

http://elliefashionblog.blogspot.com/

Venüsün Dünyası dedi ki...

Evet canım yılın modası bende çok severim:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Kokoş Kelebek'im beğenmene sevindim canım bencede ıııımmmm:)

Begum Begum eteklerinle o saatlerin muhteşem yakışacagını düşünüyorum:)

Rococoshcum sana katılıyorum bunlar başka bişey:P

Mucks kızlar:)

PINKY FASHION dedi ki...

Mavi - yeşil olan clutch çok hoş

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/