21 Mart 2012 Çarşamba

Dualarınıza ihtiyacım var:(

Sabah ezanında uyandım ve sanki hiç uyumamışım gibi ağlamaya başladım öyle çok ağladım ki ağlarken o kadar sigara içmişim ki boğazımın acıdıgını farkettim bi su alayım diye mutfağa giderken mutfağın camındaki suretimi gördüm aman Allahım gözlerim nasıl şişmiş bu halde işe gidemeyeceğimi düşündüm ve hemen buzluktan buz aldım yatağıma uzandım gözlerimi buza bıraktım... Herkes ne güzel gözlerin var derdi bana şimdi bu halini görseler acaba yine öyle mi düşünürlerdi? Hiç sanmıyorum...
Kendimi kötü hissediyorum çok kötü... Hani uzun süre cezaevinde yatıp çıkmış insanlar olur ya ne yapıcağını bilemez bende o durumdayım sanki... Ne yapıcağımı nereden başlayacağımı bilmiyorum:( Tek bildiğim şey canımın çok fazla yandığı! Hep ağlamak istiyorum hep hep hep hiç susmadan!!! Bana yapılan bu haksızlığı yutamıyorum boğazımda düğüm bişeyler... O bişeyler boğazımda kaldığı sürece ben ölüyorum kimse bunu görmüyor!!!
Duygularımın tarifini yapamıyorum herşeyden pişmanlık duyuyorum ve gerçekten çok ama çok mutsuzum... Benim için dua edin nolur temize çıkmam aydınlağa kavuşmam için dua edin bu çamurdan kurtulmak sıyrılmak istiyorum artık:(

8 yorum:

Süm dedi ki...

Ne olduğunu bilmiyorum blogunada ilk defa girdim ama canını sıkan seni bu kadar üzen neyse inş bi an önce kurtulursun, artık dularımdasın..

Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

fashion house by zeto dedi ki...

Canım noldu nedir seni böyle üzen şey:( Her ne olursa olsun sakın güçsüz düşme, ümitsizliğe kapılma ve asla yılma hayatta. Sölemesi kolay biliyorum ama bazen sabretmek gerekiyor zamanla yaşanan sıkıntılar üzüntüler geçiyor biliyorum ki bu dönemde geçicek.

Venüsün Dünyası dedi ki...

Çok saol amin canım inş kurtulurum beni üzenlerden bi an önce:(

Çekilişine katıldım bu arada Muckss!

gülümse dedi ki...

Hayatım ne derdin olduğunu yazmamissin ama geçecek geçiyor emin ol.her ne olduysa her ne yasadiysan hersey düzelir bu kadar hirpalama üzüme kendini kiyamam.bak tecrübe var karsında.4 ay once ben senden cok cok daha kötü bı haldeydim ama hayat herseye rağmen cok guzel ve bahar geldi bak ne guzel.ayrica ne yasadiysan onu yasaman gerekiyordu degistiremezsin keske sunu yapsaydım keske bunu yapsaydım diye de hirpalama kendini hersey olacağına varıyor.kendini akışa bırak ve hep ama hep olumlu duşun.

Venüsün Dünyası dedi ki...

Zeto hayatım beni üzen öyle çok şey varki nerden tutsam ucu boklu değnek... İnşallah geçicek canım tek isteğim yeniden ayağa kalkabilmek:(

Gülümse: Ben ne zaman olumlu düşünmeye kalksam bi hayal kırıklıgı ekleniyor hayatıma...

Güzel dilekleriniz için çok saolun kızlar muckss

Bilge ESEN dedi ki...

çok zor bir dönemden geçiyorsun..hayat böyle işte birşey kötü gittimi herşeyin alt üst oluyor,hayatın zindan oluyor, terslik üzerine terslik..ama sonunda seni bekleyen büyük bir ödülün var..çektiklerinin hepsine değecek..emin ol..kendimden biliyorum..bana güven ;)

Bilge ESEN dedi ki...

tatlım ben yorum yazıyorum yayınlanmadı diye tekrar yazıyorum..alttaki onaylama yazısını görmesem sabaha kadar yorum atcam :))

Venüsün Dünyası dedi ki...

Geçtiğim yol öyle zor bir yol ki bazen gerçekten yürüyemeyeceğimi hissediyorum:( Nolur çabuk geçsin,Çabuk bitsin:(