20 Mart 2012 Salı

Bir Sürprizim Var!

Güzel olan sürprizleri seviyorum:) Gerçekten emek verilerek hazırlanmış,uğraşılmış,ince düşünülmüş şeyler beni mest ediyor. Kimi etmez ki gerçi:) Keşke birisi böyle etrafımda sırf bana sürpriz yapmak için yaşıyo olsa istediğim herşey bir sürprizle karşıma çıksa ahh ne güzel olurdu:)
Ben bana sürpriz yapıcak birini bulamadım ama benim sürprizler yapmak istediğim birisi vardı. Deles...
O gelince ona bir sürü,bir sürü güzel şey hazırlıcaktım gelişini,bana dönüşünü kutlucaktık birlikte... Ama olmadı benim sürprizler elimde patladı olmıcak hayaller arasına bir yenisi daha eklendi kısmet değilmiş...
Güzel ve kaliteli bir organizasyonla görüşüyodum istediğiniz şeyi istediğiniz gibi hazırlatabiliyolar. İşler yolunda gitseydi 1 Nisan gecesi benimle beraber olucaktı o ekip ama olmadı!
Maillerinize kısa sürede dönüş yapıyor ve gerçekten ilgileniyorlar ben çok memnun kalmıştım kafamdaki planı anlattım onlar ona göre bi aksiyon alıyolar hemen.
Tabi onlarında size sundugu alternatifler var dilerseniz oradan da seçebilirsiniz.
Sizde sevdiklerinize ailenize,eşinize,arkadaşınıza güzel bi süpriz hazırlamak istiyorum diyorsanız info@birsurprizimvar.com adresinden ulaşın derim ben:)



3 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

sürprizleri ben de çok severim...yorumun bile benim için sürpriz ....teşekkür ederim..takipdeyim...sevgiler

Bc dedi ki...

ne kadar hoş bi paylaşım.. =)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Teşekkürler Bc :)