23 Mart 2012 Cuma

Asos Alışverişim:)

Asos'un internet sitesine göz gezdireyim bir derken ohoooo ben yokken neler eklenmiş neler:) Eklenenler için extra bir post hazırlıcam şimdilik sadece size aldıklarımı göstermek istiyorum. Biraz kafa karışıklığı,biraz depresyonun etkisi,biraz da moralim yerine gelsin die işte aldığım 2 ayakkabı ;)



Henüz bunlar için bir kombin düşünmedim elime ulaşsınlar da cicilerimle size resimler çekeyim :)
Birazcık pahalıydı evet kabul ediyorum ama napiim çok güzel değiller mi? Bide paramı harcayacak başka ne var ki kendime hediyeler alıyorum bende yanlızlık zor :)

12 yorum:

Bc dedi ki...

kendime hediye alma konusunda üzerime tanımam=)
güzel gunlerde kullan canım bnm

Adsız dedi ki...

wuu çok güsel lady :) !!!

CoCoSHoPs dedi ki...

mükemmel seçimler..bayıldım..bide ben cesaret edebilsem yurtdışından alışverişe :(

begum begum huuu dedi ki...

oh oh çok iyi yapmışın:) pek tatlılar pek minnaklar :) ikisindende harika kombinler çıkıcak heycanla bekliyorum:)



begumyagci.blogspot.com

gülümse dedi ki...

çok güzeller datlum güle güle giyin

Unknown dedi ki...

Çok beğendim! Özelliklede pudra rengi olanı... güle güle kullann!!!

abide berkman dedi ki...

Güzel seçim.İyi günlerde kullan :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Hepinize çok,çok teşekkürler kızlar kocccaman öpüldünüz! ;)

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzeller cıdden ama kımsede gorulemeyecek modeller o yuzden sevgıyle kullan

Fashion Mini dedi ki...

çok hoş cidden ikisinide begendim kombin beklerizz :)

üzüm kuşu dedi ki...

ilk ayakkabıya bitttim süpermiş gerçekten güle güle kullan:)

Unknown dedi ki...

Waowww super secimler Guzel gunler de kullan :))